STEAM projektas „Globalios problemos“

Balandžio 8-19 d. 7b kl. mokiniai dalyvavo STEAM projekte „Globalios problemos“. Integruotose biologijos, geografijos ir anglų kalbos pamokose mokiniai sužinojo kas yra globalios problemos, dėl kokių priežasčių jos kyla ir siūlė būdus kaip galima prisidėti prie šių problemų sprendimo. Dirbdami grupėse analizavo migracijos, demografinio sprogimo, nykstančių gyvūnų rūšių, augančio vartojimo, gamtos išteklių mažėjimo klausimus. Atliko įvairius bandymus: iš antrarūšių medžiagų kūrė viryklės ir vėjo jėgainės modelius, vandens filtrą, vandens išvalymo įrenginį. Matematikos pamokose skaičiavo kokiais mastais yra kertami miškai, kaip sparčiai auga gyventojų tankis. Lankydamiesi VII forto muziejaus edukacijoje „Elektra“, mokiniai jungė elektros grandinę ir siejo šią veiklą su gamtinių išteklių mažėjimu, augančiu vartojimu. Informacinių technologijų pamokose kūrė skaitmeninius plakatus su šių problemų sprendimo būdais, plakatus ir vykdytus bandymus pristatė 5 kl. mokiniams. Projektą organizavo geografijos mokytoja KAMILĖ KIVYTAITĖ, veiklas vykdė biologijos mokytojas MINDAUGAS VAZNONIS, informacinių technologijų mokytojas RIČARDAS GASIULIS, anglų kalbos mokytojos RŪTA BINKIENĖ, DAIVA KRYLOVA, matematikos mokytoja LIGITA MINKAUSKIENĖ. Vykdant projektą naudotasi Erasmus+ KA122 projekto „Mokytojų bendrųjų ir profesinių kompetencijų tobulinimas kuriant kryptingą mokinių STEAM ugdymą“ patirtimi. Dėkojame mokytojams už inovatyviai organizuotą ugdymą, mokiniams – už aktyvumą ir kūrybiškai įgyvendintas idėjas.