Atnaujinamo ugdymo turinio (toliau – UTA) įgyvendinimo komanda:

direktorė ANTANINA DŽIUGIENĖ – komandos vadovė;

direktoriaus pavaduotoja ugdymui RŪTA BŪTAUTĖ – atsakinga už socialinės partnerystės koordinavimą, už UTA diegimo procesų apimtis ir kokybę;

direktoriaus pavaduotoja ugdymui AUŠRA GRADICKIENĖ – atsakinga už iniciatyvios komunikacijos su bendruomene koordinavimą, už kokybišką ir savalaikę informacijos sklaidą susijusią su UTA diegimo procesu;

menų, dorinio ugdymo, fizinio ugdymo ir technologijų mokytojų metodinės grupės pirmininkė muzikos mokytoja RIMANTĖ JANKAUSKIENĖ – atsakinga už pagalbą mokytojams diegiant patobulinimus, reikalingus mokinių kompetencijoms ugdyti, už mokytojų konsultavimą kolegialų bendradarbiavimą įgyvendinat UTA procesus;

pradinio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkė pradinio ugdymo mokytoja DAINA GIRDZEVIČIENĖ – atsakinga už pagalbą mokytojams diegiant patobulinimus, reikalingus mokinių kompetencijoms ugdyti, už mokytojų konsultavimą kolegialų bendradarbiavimą įgyvendinat UTA procesus;

kalbų, socialinių, gamtos, tiksliųjų mokslų ir IT mokytojų metodinės grupės pirmininkė matematikos mokytoja LIGITA MINKAUSKIENĖ – atsakinga už pagalbą mokytojams diegiant patobulinimus, reikalingus mokinių kompetencijoms ugdyti, už mokytojų konsultavimą kolegialų bendradarbiavimą įgyvendinat UTA procesus.

Progimnazijos pedagogai tobulina kvalifikaciją darbui pagal atnaujintą ugdymo turinį:

  • 2023-04-13 „Vertinimas ir jo ypatumai: IKT įrankiai mokinių pasiekimų vertinimui bei ugdymo diferencijavimui pagal pasiekimus“ (kvalifikacijos tobulinimo programa „Kūrybiškas ugdymo organizavimas sėkmingam atnaujintų bendrojo ugdymo programų įgyvendinimui) – gamtos ir žmogaus, biologijos mokytojas M. VAZNONIS, pradinio ugdymo mokytoja I. ZVICEVIČIENĖ;
  • 2023-04-11 „Diferencijuotas mokymas, atitinkantis visų besimokančiųjų poreikius. Pamokos virsmas“ – anglų klb. mokytoja R. BINKIENĖ ir rusų klb. mokytoja D. MIKALAUSKIENĖ;
  • 2023-04-06 „Kompetencijomis grįstas anglų kalbos ugdymas – ko, kaip ir ką mokysime? Meistriškumo refleksija“ – anglų kalbos mokytoja D. KRYLOVA;
  • 2023-04-03 „Ugdymo turinio kontekstualumas ir mokinių motyvavimas. Pamokos virsmas“ – anglų klb. mokytoja R. BINKIENĖ ir rusų klb. mokytoja D. MIKALAUSKIENĖ;
  • 2023-03-29 „Anglų kalba: nuo žinių prie kompetencijų. Turinio ir žinių dinamikos dermė“ – anglų klb. mokytojos R. BINKIENĖ ir B. GAURYLIENĖ;
  • 2023-03-22 „Matematikos pamoka pagrindinėje mokykloje: nemokamų internetinių šaltinių naudojimas didinant mokymosi efektyvumą atnaujintų bendrųjų ugdymo programų kontekste“ – matematikos mokytoja Ž. OLIŠAUSKAITĖ;
  • 2023-03-09, 16 „Istorijos bendrosios programos naujų temų turinys ir metodinė medžiaga istorijos mokytojui“ – istorijos mokytoja V. BUKSIENĖ;
  • 2023-02-20 „Pasiruošimas darbui pagal atnaujintas bendrąsias biologijos mokomojo dalyko programas“ – biologijos mokytojas M. VAZNONIS;
  • 2022-2023 m. „Matematikos pasiekimų gerinimas pradinėse klasėse“ – pavaduotoja ugdymui A. GRADICKIENĖ, pradinio ugdymo mokytoja N. GAUBIENĖ;
  • 2022 m. gruodžio 14, 20 d. „Šiuolaikinės pamokos samprata. Esminiai pamokos kokybės aspektai“ – 41 progimnazijos pedagogas;
  • 2022 m. lapkričio 16, 22 d. „Istorijos bendrosios programos atnaujintas turinys ir jo įgyvendinimo galimybės“ – istorijos mokytoja V. BUKSIENĖ;
  • 2022-11-10 „Dalykų integravimas: kaip suderinti tai, kas atrodo nesuderinama?“ – direktorė A. DŽIUGIENĖ;
  • 2022 m. spalio 3, 4 d. „Kompetencijomis grįsta pamoka“ – pavaduotojos ugdymui A. GRADICKIENĖ, R. BŪTAUTĖ, matematikos mokytoja L. MINKAUSKIENĖ, pradinio ugdymo mokytoja D. GIRDZEVIČIENĖ;
  • 2022-09-28 „Šiuolaikiniai mokymo(si) metodai, sąlygojantys įdomias ir turiningas technologijų, dizaino ir dailės pamokas“ – technologijų mokytojas V. MASIULIS;
  • 2022 m. rugsėjo 14, 16 d. „Pasirengimas ugdymo turinio atnaujinimui“ – pavaduotojos ugdymui A. GRADICKIENĖ, R. BŪTAUTĖ, matematikos mokytoja L. MINKAUSKIENĖ, muzikos mokytoja R. JANKAUSKIENĖ, pradinio ugdymo mokytoja D. GIRDZEVIČIENĖ;
  • 2022 m. birželio 22, 27 d. „Pasirengimas ugdymo turinio atnaujinimui“ – pavaduotoja ugdymui A. GRADICKIENĖ matematikos mokytoja L. MINKAUSKIENĖ, muzikos mokytoja R. JANKAUSKIENĖ, pradinio ugdymo mokytoja D. GIRDZEVIČIENĖ;
  • 2022-04-27 „Šiuolaikinė technologijų pamoka ir naujų bendrųjų technologijų programų iššūkiai. Kodėl verta imtis pokyčių dėstant technologijas mokykloje?“ – technologijų mokytojas V. MASIULIS;
  • 2022-04-22 „Atnaujinto ugdymo turinio kelias iki kiekvieno mokinio“ – direktorė A. DŽIUGIENĖ, pavaduotoja ugdymui R. BŪTAUTĖ.
  • 2022-02-09 „Kauno mokyklos rengiasi atnaujinto ugdymo turinio diegimui. Sėkmės, ieškojimai, atradimai” – direktorė A. DŽIUGIENĖ.

Nacionalinė švietimo agentūra (NŠA) kviečia visą švietimo bendruomenę, socialinius partnerius ir visus norinčius stebėti kiekvieną mėnesio paskutinį penktadienį organizuojamas vaizdo konferencijas „UGDYMO TURINIO ATNAUJINIMAS: KAS VYKSTA?“

Visas atnaujinamas bendrąsias programas bei kompetencijų raidos aprašus galima rasti švietimo portale: Emokykla.lt.

Kodėl atnaujinamas ugdymo turinys?

Visame pasaulyje nuolat vyksta pokyčiai, todėl neišvengiamai daugelyje šalių ugdymo turinys atnaujinamas kas 10–12 metų. Lietuvoje Bendrųjų ugdymo programų (BUP) kūrimas ir jų atnaujinimas, kaip nuolatinis ir nenutrūkstamas procesas, prasidėjo dar iki Nepriklausomybės atkūrimo 1990 m. ir tebesitęsia iki šiol. Paskutinį kartą BUP buvo atnaujintos 2008 m. Taigi ir vėl atėjo metas pokyčiams. Kol atnaujintas ugdymo turinys pasieks mokyklas, visiems, kurie prisiima atsakomybę už švietimo kokybę ir ugdymo rezultatus savivaldybėje, būtina tinkamai pasirengti. Kiekvienai organizacijai ir jos vadovams svarbu įsipareigoti sukurti palankią mokytojo darbui aplinką ir veikti kolegialiai su kitais, siekiant maksimalios vadybinių sprendimų ir veikimo kartu sinergijos.

Pagrindiniai ugdymo turinio atnaujinimo etapai ir terminai: skaitykite čia

Kaip mokyklai sėkmingai pasiruošti ugdymo turinio atnaujinimui: skaitykite čia

Atnaujintas ugdymo turinys apims mokinių kompetencijų ugdymą: skaitykite čia

Sėkmė diegiant atnaujintą ugdymo turinį galima tik bendradarbiaujant su socialiniais partneriais: skaitykite čia

Informacija mokinių tėvams: skaitykite čia
Naudinga informacija, rengiantis ugdymo turinio atnaujinimui: