Atvira matematikos pamoka „Lygiašonis trikampis“

Sausio 10 d. 8a klasėje vyko atvira matematikos pamoka „Lygiašonis trikampis“. Pamokos tikslas – pagilinti mokinių žinias taikant lygiašonio trikampio savybes gyvenimiškose situacijose, ugdyti pažinimo, komunikavimo, skaitmenines kompetencijas. Dirbdami grupėse mokiniai atliko praktines užduotis: dėliodami pieštukus nustatė, ar susidaro trikampis, sudarė lygiašonį trikampį, bendradarbiaudami išsprendė probleminę užduotį, kurią, pagrįsdami aiškinimu ir trikampio savybėmis, pristatė SMART lentoje, dirbtinio intelekto programėle „Google Lens“ ieškojo papildomos informacijos apie lygiašonį trikampį, pagal raidos pasiekimus: gilų supratimą ir argumentavimą (A), matematinį komunikavimą (B), problemų sprendimą (C) įsivertino darbą grupėje ir pamokoje. Pamoką vedė matematikos mokytoja LIGITA MINKAUSKIENĖ.