Sausio 26 d. anglų kalbos mokytoja RŪTA BINKIENĖ su progimnazijos mokytojais pasidalijo patirtimi, įgyta dalyvaujant kvalifikacijos kėlimo kursuose Barselonoje (Ispanija). Šie kursai – progimnazijos vykdomos programos Erasmus+ KA122 projekto „Švietimo prieinamumo, įtraukties didinimo pagrindas – tikslingai besimokanti organizacija“ viena iš priemonių. Mokytoja supažindino su pagrindiniais įtraukiojo ugdymo teoriniais ir praktiniais aspektais, pateikė įžvalgas ir rekomendacijas, kaip pagerinti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių įtraukimą į ugdymo procesą. Pranešime pabrėžė informacijos, mokymo turinio, priemonių, aplinkos prieinamumo svarbą, atskleidė skirtumus tarp įtraukties ir integracijos, skatino ugdymo procese pagrindinį dėmesį skirti mokinio galioms, stiprybėms. Pristatė rekomendacijas, kaip dirbti su dėmesio trūkumo ir hiperaktyvumo sindromą turinčiais mokiniais, įtraukiosios klasės kūrimo UDL (Universal Design for Learning/Universalus dizainas mokymuisi – ugdymo(si) sėkmės kelias) principus, naikinančius barjerus ir kuriančius galimybes. Apibendrinant pranešimą, akcentavo mokytojo „įtraukiojo mąstymo“ ugdymosi, pozityvios psichologijos klasės kūrimo svarbą. Pateikė pavyzdžius, kaip mokytojas gali ugdyti pozityvią klasės atmosferą, kaip efektyviau pasiekti ugdymo tikslus sistemingai peržiūrint savo lūkesčius ir juos atnaujinant. Projekto vykdymui gauta parama pagal programą „Erasmus+“.