Įtraukusis ugdymas: bendradarbiavimas klasėje, individualizavimas, įtrauktį didinantys metodai

Balandžio 20 d. pradinio ugdymo mokytoja NERINGA GAUBIENĖ, bibliotekininkė AUSMA GERVYLĖ ir pavaduotoja ugdymui AUŠRA GRADICKIENĖ dalijosi patirtimi, įgyta dalyvaujant kvalifikacijos kėlimo kursuose Malagoje (Ispanija). Šie kursai – progimnazijos vykdomos programos Erasmus+ KA122 projekto „Švietimo prieinamumo, įtraukties didinimo pagrindas – tikslingai besimokanti organizacija“ viena iš priemonių. Mokytojams pristatyta socialinės įtraukties klasėje svarba ir pagrindiniai principai, aptarti bendradarbiavimo klasėje ypatumai, metodai, padedantys į darbą grupėje įtraukti visus mokinius, akcentuota planavimo, individualizavimo, pritaikymo svarba. Mokytojai ir  pagalbos mokiniui specialistai išbandė darbui grupėse siūlomą metodą. Pristatyta teorija ir metodai aktualūs ne tik dirbant su turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniais, tačiau gali būti taikomi kasdieniame ugdymosi procese bet kurioje klasėje. Projekto vykdymui gauta parama pagal programą „Erasmus+“.