Birželio 9 d. 6b kl. mokiniams vyko atvira integruota STEAM gebėjimų ugdymui skirta biologijos ir matematikos pamoka „Oro ir vandens tarša“. Pamokos tikslas – pagilinti mokinių gamtamokslines ir matematines žinias, ugdyti STEAM problemų sprendimo ir kritinio mąstymo gebėjimus. Šeštokai grupėse sprendė diferencijuotus gamtosauginius matematinius uždavinius: apskaičiavo, kiek pasaulyje žmonių kvėpuoja užterštu oru, kiek pinigų dėl šios priežasties išleidžia vaistams, kiek procentų išvalyto vandens yra atviruose vandenyse, palygino oro užterštumą automobilių išmetamosiomis dujomis ir buitinių atliekų plastiku, apskaičiavo naftos dėmės vandenyje užterštumo greitį. Gamtamoksliškai įvardino oro ir vandens taršos daromą žalą augalams ir gyvūnams, sužinojo, kokie organizmai gyvena švariame ir užterštame vandenyje, tyrinėjo kerpių morfologinius požymius. Naudodami kerpių testą nustatė oro užterštumo laipsnį progimnazijos teritorijoje. Komandos, atlikdamos užduotis, pagilino biologijos ir matematikos dalykines žinias, ugdė tarpusavio bendravimo bei bendradarbiavimo kompetencijas. Pamoką vedė biologijos mokytoja EDITA TITENYTĖ ir matematikos mokytoja LIGITA MINKAUSKIENĖ.